30 dagar kvar

Godmorgon världen!! Solen skiner in genom mina fönster. Idag känns livet bara allmänt härligt. Vet igentligen inte varför, ingen skillnad i mitt liv mot igår. Men tänker inte analysera över det heller. Utan bara njuta.
Ska snart bege mig till skolan för lite filosofi. Har prov på fredag i just filosofi. Och för att vara helt ärlig har jag inte pluggat ett Skit inför det och vet inte om jag kommer palla göra det heller. Jag känner mer att det får gå som det går ;) Manian Manian...
Inte lik mig att tänka så här, brukar vara dem som stäva efter det bästa betyget. Och pluggar tills jag gråter av trötthet, always and always. Men nu känner jag att energin inte finns där och att livet har så mycket roligare saker att erbjuda mig...haha Så skönt att tänka och känna så här, livet blir så mycket lättare!

En sak till innan jag ska göra mig i ordning, nu är äntligen allt betalt och klart. NYÅR here we come!!
Och det mest fantastiska är att Trion kommer vara samlade med ett annat helt underbart gäng tjejer och killar. Kan inget annat än att känna glädje och längtan.
Nu ska man bara hitta den rätta blåsan. Inte det lättaste alltid, men ett roligt uppdrag:D

Ha en nice dag...

Yasmine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0