Fredagsmys med mig själv...

Härliga fredag, Änligen är du här. Som jag längat!! Nu ska jag försöka hålla lite helg.
Men har så mycket att plugga, så det kommer bli svårt att koppla av. Sen ska jag jobba på söndag. Kul, men har mycket att fixa inför söndagens jobbepass så jag vet inte hur jag ska hinna med allt:p Men det måste fixas, så det är bara till att tänka positivt och gör det som behövs göras.
Men det är inte söndag ikväll, så jag ska försöka att inte tänka på det. Utan njuta av kvällen jag har framför mig. Den hade jag tänkt tillbringa i sällskap med mig själv, mina böcker och min data.
Kanske släpper plugget lite och kollar till hur det går för Jay i Idol.
Har inte följt idol nått speciellt om jag ska vara helt ärligt (gillar bara att se uttagningarna), men då Jay är med och äger Idol kan man ju inte gör annat än att smyg titta lite då och då, när ändå tv är på!! :)

Hoppas ni får en fin kväll, ha det gott...

Yasmine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0