Kaffe tack!!

Gud vad jag är trött. Har varit uppe till halv tre och pluggat varje natt i denna veckan. Är så trött att jag kan gråta för ingenting. Såg en katt på vägen hem som såg så frösen och ensam ut, vad händer?
Jo, jag börjar gråta. Så jävla löjligt asså, men jag bara viste att det hade varit jag om jag vore katt. Utan tveckan, för det är jag idag, fast som människa då. Känner mig frösen och ensam. Har inte tid att träffa mina vänner känns det som. Eller tid skulle jag kanske haft, men skolan gör att jag inte har samvete att hitta på nått kul. För jag måste ju Plugga :/

Fy så tradigt det är. Hatar skolan mer än nått annat! Men jag är jävligt glad över att det snart är över!!
Visst, ikväll kommer det inte bli några undantag. Jag kommer plugga så länge jag kan hålla mig vaken. Prov imorgon i psykologi, men jag vet ju att om drygt en vecka är detta skitet över.
Men tänker på min Älskade Barro Karro som har ett helt halvår kvar i skolan. Och denna bruden pluggar inte bara heltid utan jobbar som ett djur också!! Du är fan grym bruden...

Nä, då var det dags att dyka ner i bokensvärld igen...  


Yasmine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0