Kuddkrig

Solen skiner vackert idag, men ute är det så kallt. Vill bara krypa ner i min sängen och gömma mig bland kuddarna!! Men iställlet så tvättar jag, har så mycket skittvätt att jag tvättat sen 08.00 i morse, och hoppas på att jag hinner bli klar till kl 16.00. För då ska nr 14 tvätta:P 

Tänkte tipsa lite om några fina kuddar jag sett. Dessa hade jag lätt velat gosa med i natt, med mina nytvättade lakan;) Sweet!!
Snyggast blir det helt klart om man blandar storlekar, färger, material och former!

Nä, nu är det dags att dra ner en vända till tvättstugan...

                                    
  1.
2.
                                                       
3
.BOUR BON pillow
4.Blanche

1. Kudde Lilja 179kr 2.Haute Couture 169 kr, båda finns att köpa hos ahlens.se 3. BOUR BON pillow 379 kr, indiska 4. Blanche rullkudde 299 kr, hos Mio.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0