FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN...IDAG!!

Nu ska jag erkänna för alla. Datakursen jag läste på distans var en gymnasiekurs. Vilket innebär att jag inte var klar med mitt gymnasium som jag sagt... Till mitt försvar trodde jag Faktiskt att jag hade samlat ihop tillräckligt med poäng för att få ett fullständigt betyg. Men en dag för två månader sen gick jag till lärcentrum i stan för att be dem skriva ut mitt samlade gymnasiebetyg och anmäla mig till en franskakurs. Men då visade det sig att jag fattades ytterligare 50 poäng. SUCK!!

All energi bara försvann ur mig. Jag trodde ju och hade sagt till precis alla att jag var klar med skitet. Men icke!! 
Skämde så för detta. För om det är nått jag har skämts för är det just att jag inte gjort klar mitt gymnasium. Inte för att det är nått att skämmas för, men tror att det mycket beror på att jag haft all tid i välden att läsa upp kurserna fast inte gjort det förens nu... So what lixom....

Nått jag tog med mig från samtalet häromdagen var att jag Måste sluta skämmas och dölja den jag är. Dem som dömmer mig, och inte gillar det dem hör eller ser kan dra. Vill inte ha dem i mitt liv ändå!
Så nu lägger jag korten på bordet, jag har ljugit. Det är ingen högskolekurs utan gymnasiekurs jag läst. Och jag tog inte studenten den 22 december 2010 som ni trott, utan jag tog studenten idag den 6 april 2011, nästa fem år efter dagen då jag igentligen skulle ta den första början.

Och stället för att känna mig dum för att jag inte berättade för min nära och kära hur det verkligen låg till, och att ett misstag hade sket,  ska jag nu Njuta av att det en gång för att är över. JAG YASMINE HOLM, HART TAGIT STUDENTEN!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0