Jag är hemsk människa, som gör andra människor illa

VARFÖR KAN JAG INTE BARA FÅ FÖRSVINNA FÖR EN STUND. ORKAR INTE MER. VILL INTE MER. VILL INGET MER!!

Skällde precis ut mamma i telefonen för att hon inte lyssnar på mig, vet att jag gjorde fel. För det ända hon gör om dagarna är att lyssna på mig och mina problem. Men jag mår så dåligt att jag inte kan tänka klart. Alla känslor bara väller ut, berättigade som oberärrigade. Kan inte hålla dem inne längre. Nu mår jag ännu sämre för att jag gjort henne ledsen, men vill inte ringa henne igen för jag vet att som jag mår nu kommer jag bara säga fler saker jag kommer få ångra. Hoppas hon vet att jag älskar henne och att jag inte menade det jag sa. För jag ångrar varje ord. Varje ord!!

Kan bara fråga mig själv varför jag lever? Jag är bara problem. Andra människor i min omgivning mår dåligt på grund av mig. Bäst för alla vore om jag var död. Jag önskar jag var död... Då hade jag inte kunnat göra någon annan människa illa mer och sluppt dullera med alla tankar och känslor!! Jag vill få ro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0