Kan man kalla sig konstnär om någon frågar?

Idag vaknade jag med en orokänsla i kroppen. Min första lediga dag. Klar med skolan, Äntligen. Men nu kommer känsla av att jag inte duger, för vad ska jag nu sysselsätta mig med om dagarna?
Mycket värdighet ligger i vad man jobbar, puggar och håller på med på sin lediga tid. Och vad gör jag nu? Inget!

Idag har jag som tur vare lite planerat, fast att jag igentligen bara hade önskat att jag kunde ligga gömd för världen under täcket och kolla film. Men inte idag inte. Ska ta en låååång promenad, sen ta mig ner till biblioteket och träffa samma tjej som jag träffade tidigare i veckan på samtalet (vill inte skriva ute hennes namn av ren respekt mot henne). Vi ska sitta där och vara lite kreativa...:D
Tänkte ta med mig mitt ritblock och öva lite på min teknik. Har mycket att lära.
 



Min senaste bild, av vackra Johanna!! Blev kanske inte riktigt lika bra som jag hade hoppats. Hade tidspress på mig och i en "konstnärs" värld är det en ren mardröm :p Men bara till att jobba vidare. Bättre ska det bli!! :)

Hörs kanske när jag kommer hem igen!
Enjoy your day...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0