Ingen bra dag

Helgen har varit lugn fast att jag har gjort mycket (mykt för att vara mig:). Lördagen började med att jag med min samtalsgrupp i kyrkan var på Dunkers kulturhus. Tittade på utställningarna, dem åt lunch medan jag satt och babblade :P Som vanligt! Kvällen tillbringades i sällskap med karro och dante. Blev film mys!! Och gårdagen var jag med Camilla plus syskon, gjorde dem sällskap när dem käkade på Pizzeria Bomb.

Fy fasiken vad jag tycker det är jobbigt att sitta på pizzerior, fast att jag inte själv äter eller dricker. Men doften är så påträngande och den sätter sig i varje litet hårstrå på kroppen. När man sen kommer ut därifrån stinker man MATOS. Att sitta på matställen som pizzerior och McDonlads ger mig känslan av obehag. Känns som allt fett från maten smittar av sig på mig, det tränger sig in i mina  porer och gör mig tjock... Vilket gör mig livrädd!
Men ibland får man ju offra sig, för att sen ta sig en Ordentlig dusch och skrubba kroppen gul och blå. 

Efter dem hade ätit skulle dem se fotboll så jag följde dem till arenan, sen gick jag en lång promend i solen och försökte njuta lite av att våren är på intåg, innan jag tog min skrubbdusch och kastade mig framför tvn. För ännu en kväll med mig själv som änså sällskap.

Idag mår jag skit som vanligt. Inser att allt handlar om att jag inte klara av att vara rastlös och att rädslan av ensamhet skrämmer mig. Kan ingen ängel komma och rädda mig. Ta mig till deras himmelrike, för jag orkar inte med denna känslan mer. Vill bara bort från allt. Ibland vill jag verkligen göra slut på allt. Mitt liv har ändå ingen mening. Men nånstans måste jag tro att nått bra kommer hända mig, annars hade jag väl upp för länge sen?
Hoppas bara hoppet finner mig innan det är försent. För snart vill jag inte mer...

Hoppas denna dag går snabbt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0