PÅSK!!

Inte bloggat på ett par dagar nu. Självvalt, då jag mått så jävla dåligt. Ångesten har plågat mig och känslorna känts så överväldigande att jag inte vetat vart jag ska ta vägen. Vill inte att detta ska bli en blogg med bara massa negativa tankar, därför jag undvikit att skiva. Idag är det i alla fall långfredag och PÅSK!! Jeanette är påväg från Hörby hit just nu. Vi ska ut till väla och köpa present till Karro som ska ha födelsedagsfest ikväll. Sen blir det parkhäng i solen. Så fin väder ute!! :D Man får försöka njuta lite!! 

Annars i helgen blir det påskmys med vänner. Vet inte om jag hinner blogga i helgen, så jag passar på att önska er alla en GLAD PÅSK!!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0