Regn

Igår hade vi strålande sol. Idag regn. Men det gör mig inget. Jag har ändå ingen ork att vara ute en längre stund och promenera. Tog mig en timmes prominix innan idag, sen uträttade jag lite ärenden och handlade. Det räckte, sen var det så skönt att komma hem och ta en värmande dusch. 

Känner mig trött idag, tror det beror på att jag inte kom till ro i natt. Jag möblerade föresten om i sovrummet igen. Stackars mina sovandes grannar:( Tänkte inta alls på att klockan var halv tre på natten :P
 
Hade tänkt ställa tillbaka sängen på sin vanliga plats, men icke. Jag prövade att ställa den mot en annan väg. Blev ännu bätttre än dem tidigare två försöken, trotts det ville jag inte sova i rummet utan jag kröp ner i soffan istället. Tryggt och skönt! Får se om jag vågar mig på att sova där inatt?!
Tur att jag har en bekväm soffa i alla fall...

Annars har det varit en ganska panikfri dag. Skönt! Hoppas på att att kvällen blir likaså. Dock snart dags för mat. Något ororande. Jag vet att jag måste, men att jag inte borde. Får se hur mycket jag får i mig. Får vara glad för det lilla.   

Önskar er en fin kväll!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0