Söndag

Redan söndag. Imorgon är det hemresa som gäller. Känner hur jag fasar för att komma hem till Helsingborg igen. Men att jag faktiskt saknar min lägenhet. Tror det handlar om att jag blivit trygg innanför dem väggarna. Det är min borg, min plats och där är det jag som bestämmer. Rutinerna återgår till det vanliga och jag kan återfå kontrollen till 100 procent. Men att komma hem skrämmer mig också. Vet hur jobbigt jag tycker det är att vara själv. Det är så skönt att ha Jeanette nära, som stöttar och håller mig sällskap. Kommer bli tomt utan henne.
Det underbara är att vi ses snart igen. Hon kommer till mig på fredag och spenderar helgen hos mig i storstan!! :D Känns betryggande att veta att hon kommer. Får mig att orka igenom veckan...!

Helgen här har annars varit toppen. Igår var vi lide i byn och vandrade runt, sen handlade vi inför kvällen. Jeanette hade bjudit hem familj och vänner på middag, så vi satt här hemma, åt god mat och förfestade. Senare på kvällen åkte vi till Dammstorpsgård för att dansa kasedans!! Så sjukt roligt. Min danspartner Mårten var en redig kavaljer och gentleman. Jag däremot var nog allt annat än hans drömdanspartner. Jag bara yrade omkring på golvet i hopp om att jag gjorde nått rätt :P
Ingen direkt naturbegåvning är man, men kul som tusan var det. Skrattade mig igenom varje dans!! 

Idag har vi bara njötit, varit ute och promenixat vid Ringsjön, kollat film och snackat en massa skit. Avslappnande söndag!! Jag har njutit av varje minut här, och ska njuta varje minut jag har kvar här också:) Vi hörs imorgon. Ha en fin kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0