Vill så mycket, men vågar så lite!

Borde verkligen sova nu. Vill kunna sova och slippa sitta uppe till tre-fyra på morgonen. Men i natt vågar jag inte gå och lägga mig. Vet igentligen inte varför. Inte så att jag är rädd för dö i sömnen, men bara tanken av att gå in i sovrummet får mig att känna obehag.
  
Kan det kanske bero på att jag innan idag fick värsta rycket och möblerade om i sovrummet. Blev helt klart till det bättre. Men tydligen spelar det ingen roll, det är en förändring. Och jag Yasmine Holm hatar förändringar. Verkligen hatar dem, men ändå är det en föränding jag drömmer om varje dag!! Längtar och hoppas att den ska komma, och göra så att jag kan ändra på saker jag är mindre glad för i mitt liv. Men jag vet att "om" denna förändring kommer kommer jag att balla ut av skräck. Typical Me! 

Dem chanser jag fått i mitt liv har jag tackat nej till, just för att jag är rädd och FEG!! Jag vet vad jag har, men inte vad jag får. Och som jag alltid gjort väljer "vad jag har". Så om jag inte springer in snart och ställer tillbaka varje sak på sin plats i sovrummet, lär jag få sova på soffan i natt. Kan vara mysigt det med :)

Imorgon hoppas jag vakna med en lättare känsla i kroppen än idag och solsken såklart!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0