Orolig

Vill inte sova,f ör jag vill inte vakna. Imorgon, torsdag ska jag med Maria min terapeut träffa läkaren. Jag känner mig orolig. Orolig för vad vågen ska visa (vill ha gott ner i vikt, men vet om att jag enligt dem inte borde). Orolig för att dem ska sjukskriva mig på nytt. Orolig för att bli inlaggd på sjukhus. Orkar inte med en tur till.

Om det sistnämda skulle föreslås kommer jag lugnt sitta kvar, sen kommer jag i ilfart springa hem, packa min väska, ta båten över till Helsingör, för att sen ta tåget till Kastrup, köpa mig en flygbiljett till värmen och vinka HEJDÅ till mitt gamla liv och ropa "HEJ" till mitt nya. För Helvetet jag upplevde på sjukhuset förra gången kommer jag vägra utlida igen. Never in my life!!

Därför vill jag inte krypa ner i sängen. Om jag kanske inte somnar kanske det inte blir morgon heller :P hehe Men samtidigt vill jag att det ska bli torsdag, så att det kan bli fredag. För då ska jag nämligen ner till självaste Jeanette "älsklingen" Laine för en mini-weekend i Hörby! Ska bli så skönt att komma ifrån allt ett tag. Slippa sitta i min ensamhet och rulla tummarna i väntan på att ett under ska ske. Sen får hon mig att må så bra. Hon får mig att le, hon får mig att skratta och hon får mig att känna att jag duger percis som den jag är!! Hon är toppen!!

Annars idag har jag försökt sysslesätta mig så gott det går. Ganska drygt att gå hemma nu om dagarna utan att ha nått att göra. Nu i efterhand kan jag sakna studierna, men när jag läste längtade jag tills det var Över...:P
Kvällen tillbringades inte i min ensamhet utan i sällskap med fröken Niniz <3 
Jätte glad att hon kom över, så vi kunde få lite egentid!!:) Så skönt att bara sitta och snacka i lugn och ro. Har verkligen saknat det! Exakt vad jag behövde ikväll och behöver oftare. Måste verkligen försöka bryta min ensamhet, men det är ju så svårt. Den är så bekväm, så trygg och så kravlös!! Alla begrepp som jag älskar att leva efter. Men vet att dem i detta fallet hämmar mig mer än gynnar mig. Ska verkligen ge det ett försök att ändra mina varor. You can try it, no need to by it!!

Hoppas ni haft en fin dag! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0