Valborg

Idag vaknar man i Hörby igen. Kom hit igårkväll efter att jag, Jeanette och Emelie har tillbringat en heldag i Malmö. Gick runt och kollade lite kläder inför kvällens bravader.. :) En mycket trevlig dag, men fyfarao vad häktiskt det är där i storstan. Var helt utmattade när vi landade i Hörby. Tror aldrig att jag skulle kunna tänka mig att bo i Malmö. Folk, bilar, bussar och ljud överallt. Jag blir galen. Vill ha lugnet, behöver lugnet!! Och nu känner jag lugnet igen. Här är verkligen litet och mysigt. Idag ska vi handla lite inför gillningen hos Henry ikväll i Staffanstorp, typ lite härliga förfriskningar:) Sen blir det till att börja göra oss i ordning!! Ser framemot dagen och kvällen.

För övrigt har jag panik i kroppen. Inte vägt mig på ett bra tag nu, och är väldigt orolig för att jag ska ha gott upp i vikt. Samtidigt som jag inte vill veta vad det står på vågen, känner jag att jag behöver veta för att bli lugnare. Vill ha gott NER i vikt, fast jag vet att jag inte borde!!!!
Tror det är okej för mig om jag inte gott ner mer i vikt, bara jag inte gott upp. Bäst hade väl varit om jag stannat i vikt. Men alla säger att jag inte kan stanna i vikt på det jag äter, inte gå upp heller. Men varför känns det så då?
Blir galen på alla skillda budskap, vet inte längre vem eller vad jag ska tro och lyssna på. Vet bara att lugnast blir det om jag lyssnar på min "vän". Då blir jag utan ångest...

Nä, nu ska jag inte sitta här och trada mer. Måste försöka leva medan jag lever, och njuta dem få stunder jag mår bra. Och när jag är här med Jeanette mår jag bra, eller i alla fall bättre! :D

Idag är det ju förövrigt valborg, vill passa på att önska er alla en fin dag och afton!!!!

Yasmine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0