Annandagen

Förutom att jag längtar efter sol och bad har jag idag bara tagit det lugnt.
 Blev en joggingrunda fast att jag inte borde.
Vet om att det bara påökar min svullnad och dörmed min viktuppgång men jag älskar ju att träna.
Det är lika naturligt för mig som att äta mat för andra.
Inte lätt att bara slut så,
även om det ger motsatt effekt.
Det är ju en vana. 
 
Annars idag såg jag filmen Water for Elephants.
Meningen var att jag skulle se den för nån dag sedan men det blev aldrig av.
Så fick se den idag istället. 
Och faktiskt tyckte jag om den.

När jag var liten ville jag bli just cirkusprinsessa, 
men trotts att jag gillade filmen 
känner jag mig tacksam för att jag aldrig blev den sortens prinsessa :P
Men klart hade jag fått Robert Pattinson till make hade jag nog tänkt om lite...
För han är ju ganska söt...hehe

Nu sitter jag i köket och har panik. 
Min kropp skriker efter S A L T !!
Men jag vet inte om jag vågar ge den nått.
Vill helst inte äta.
Inte mer än det jag redan gör. 
Tjockhetskänslan är så sjukt påtaglig nu.

Hatet mot mig själv som person och min persons kropp är emorm. 
Känner mig som en fånge.
Önskar att min själ kunde byta skal
Få ett annat utseende. 
Nått finare
Nått bättre
Nått smalare
Nått vackrare
Inte detta.
Nog bäst jag hoppas i säng innan jag gör nått jag kommer ångra...
God natt världen!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0