God Jul alla kära



Så här dagen efter självaste julafton, vill jag passa på att önska er alla en fin jul.
Lite sent men jag HANN verkligen inte igår. 
Det var fullt hus hela dagen från tidig morgon till sen kväll.
Men vilken afton vi i familjen Holm Karlsson hade.
Best one ever :) 

Älskar min familj så mycket.
Dem förgyller mitt liv och tillvaro. Utan dem hade jag aldrig orkat.
Så igår när vi alla var samlade laddade jag om mina batterier.
Så nu har jag åter lite styrka och kämpar lust. 

Nu väntar några härliga mellandagar. Själv gillar jag dem bäst.
För då är all julhets över och man kan börja njuta på riktigt.
Iväll blir det ingen utgång för min del,
vet att många av mina vänner ska ut och härja,
istället väntar en filmkväll med mamma.
Först blir det Morden i Midsommer sen blir det Water for Elephants
Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0