Lycka

Mamma och jag på Kalmarslotts julmarknad. En december dröm!!


 Varje dag tackar jag Gud för att Du är Du
Och att Du är min


Utan dig vill jag inget i livet
Utan dig kan jag inget
Utan dig vågar jag inget
Utan dig tror jag inte på nått 
Utan dig förblir jag en vingklippt ängel

Du får mig att tro på nått bättre
Du ger mig styrka
Dina ord ger mig tro
Din närvaro ger mig ro
Du gör mig hel

Jag vet att med dig vid min sida kan jag klara allt,
så även detta

Carina Du är inte bara min mamma
och vän
Du är så mycket mer...

Du är en ängel
Min ängel!!

Jag kommer sakna dig dessa dagarna
Men vi delar alltid himlavalvet med varandra
<3


Kommentarer
Postat av: Mamma Carina

Yasmine du är det finaste i världen.

Älskar dig!!



Mami

2011-12-15 @ 11:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0