Sjukhus

Imorgon blir det sjukhuset för min del.
I alla fall om mamma får bestämma.
Har inte lyckats behålla verken mat eller vatten på snart tre dagar.
Allt kommer upp igen. Kan säga en sak,
det är en sak att välja att inte äta och en helt annan att inte kunna äta!!

Mamma tror inte att det är maginfluensa
utan att det har att göra med mina dåligt fungerande tarmar. 
Hoppas dem tror mig denna gången och faktiskt utreder felet!
Och inte skickar hem mig med slutsatsen att jag antingen
äter om nätterna,
eller sitter där för att jag vill få ett klyx upp i rumpan
bara för att det är typiskt anorektiker att vilja få magkanalen remsad.
Nä, nu bara måste dem lyssna på mig.
Annars har jag knappt nån tillit kvar till den svanska läkarvårde!!

Aja, nu ska jag försöka få lite sömn inför morgondagen.
Godnatt alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0