Uppesittar kväll

SNARTSNARTSNARTÄRDETJULAFTON!!
Som jag har längtat.
Idag var jag ock mamma på stan för att handla present till bror och Lisa.
Vi har sagt att vi inte ska handla julklappar till varandra.
Men mamma och jag kunde bara inte låta bli.  
Inga märkvärdiga presenter kanske men kul att ge nått.
Att överraska någon är ju bara så kul.

Familjen kommer redan halv elva imorgon.
Så det blir till att ställa klockan 06.00.
För vi har en hel del saker som ska fixas innan dem kommer,
som att bära upp mitt matrumsbord från källaren,
duka, griljera julskinkan och laga jansons :)
Kuligt.

Med andra ord,
det blir ingen natt sömn för min del,
då jag brukar gå och lägga mig vid sextiden. 
Men det är utan tvekan värt det.  
Bara jul än gång om året och då får man offra sig lite.

Anyway, nu sitter jag med mor min och spelar Bingo Lotto.
Hoppas man kan vinna lide härligheter,
i annat fall blir det en mysig och underhållande afton.

Nä, nu ska jag återvända till mamma och min lott.
Önskar er en fin afton :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0