På skånebesök

Igår, efter många timmar på tåget anlände jag ÄNTLIGEN till Skåneland.
Första anhalt blev HBG där jag träffade min älskade Sandra. Vi bara satt och snackade i hennes soffa,
catshing up you know. Sen mötte jag upp Minna för att ta tåget vidare till dagen slutmål Landskrona.
Och här är jag nu. Var helt slut av resandet.
Trotts att jag blev två timmar försenad så var det lätt den roligaste tågresan. ever 
Träffade några fantastiska människor, men en dock mindre trevlig konduktör.

Aja, väl framme i Landskrona blev det mys i soffan.  
En kväll helt i min smak. Minna pysslade verkligen om mig till Max ;D 
I morse väcktes jag och Minna av Camillas änglaansiket.
Hon hade köpt med sig nybakade bullar, så vi hade en mysig morgon ihop innan Minna skulle till jobbet :/ 
Resten av dagen spenderade jag i stan medan Camilla klippte och slingade håret. 
Med min nya kamera som sällskap gick jag på upptäcksfärd längst stranden!! 

Nu sitter jag och Minna i soffan medan Camilla bakar lussekatter.

Det luktar jul i hela lägenheten. Mums!!Ikväll ska vi bara mysa, och ladda upp inför morgondagen då vi ska festa gärnet här hos Camilla och Micke.

Hoppas ni får en fin kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0