Alla har vi våra dagar

Ledsen att jag segat med bloggandet.
Inte haft nån tid till att sitta ner och skriva ihop ett inlägg, sen ska jag vara helt ärlig.
Efter det förra inlägget tänkte jag att jag skulle vänta med att skriva tills jag hade nått lite roligare att berätta.
Vill inte verka allt för sur och bitter.
Anser mig själv inte vara sånn till person. 
Men då inget kul har hänt tänkte jag att jag får blogga ändå.
Idag ska jag annars bara till psykologen för samtal sen blir det till att packa in julklapparna...
Har faktiskt fixat alla mina, den sista inköptes igår till mamma.
Skönt att slippa springa på fredag med alla andra vilsna och stressande själar på stan.
Nä nu ska jag ta på mig.

Jag och julegrisen :)

Köpte en julgris igår. Knorr heter han!! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0