Im a prisoner in my own castle

Förlåt för den dåliga uppdaterningen...IGEN!!
Men har legat sjuk nu i två dagar.
Så ingen energi finns till att göra nått.
Lusten är som bortblåst.

Men GUD vad jag längar ut. 
Känna vinden mot huden.
Höra fåglarna kvittna från dem nakna trädtopparna
Se vågorna skvallpa in mot dem toppa stränderna 
Ta ett djupt andetag.
Andas!!

Älskar mitt hem.
Det är min borg.
Mitt slott.
Min tillflyktsort.

Men när jag inte kan lämna en plats när jag själv vill eller behagar blir den till ett fängelse.
Trotts att det är en plats jag vanligen älskar.
Men jag känner mig trängd.
Och som en fast kedjad fånge.

Paniken infinner sig.
Jag får svårt att andas.
Och om jag orkat hade jag klättrar på väggarna.
Men jag orkar inte.
Ska se om jag orkar koncentrera mig på en film
annars blir det till att krypa under täcket igen...
Hoppas ni har en fin dag iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0