Hej alla!

Kul att se att man har så många besökare på bloggen.
Beror helt klart på kläderna som ingen verka vilja ha från min annons på bloggshoppen...haha
Men aja, kul i alla fall att ni tittat in. Kan bara välkommna er!!
Hoppas ni stannar kvar och följer mig, mitt liv och min kamp.

Vet att min blogg inte alltid är den roligaste, med dem mest uppiggande inläggen. 
Men kanske kan ge er en inblick om hur det är att leva med en ätstörning.
Och avskräcka alla er som tänker på vad ni äter, er vikt och träning,
så att ni inte hamnar där jag är eller längre ner än så!!

Men nu när jag ändå har er här och vill behålla er,
kan ni inte tipas mig om vad man kan skriva mer om?
Vad tycker ni om och vad vill ni läsa om?

Kramen Yasmine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0