Nostalgi på Erikshjälpen



Blev inget direkt fyndande idag på Erikshjälpen men hittade tre pocketböcker som fick följa med hem. Var dock lite sugen på att köpa Backstreet Boys skivorna jag hittade.
Vet inte om ni älskade dem som jag gjorde på den tiden.
Men dem var allt för mig. Varje tisdag påväg från skolan till kyrkansbarntimme sprang vi kompisar in i tobaksaffären för att köpa idolbilder. AJ, var min favorit. Min blivande man!! Haha
Tänk vilka drömmar man hade då. Realistiska som högs orealistiska.
Sånt man knappt vågar drömma om idag. Men då fanns det inget i världen som hindrade än.
Han med sina tatueringar skulle bli min man, där med basta!! :D
Idag är jag fortfarande singel och han gift med en annan kvinna,
så jag får väl i bästa fall nöja mig med att äga några av grabbarnas skivor..hehe
Blev ingen skiva denna gången dock, hade redan dem som fanns.
Men böckerna jag köpte kommer slukas inom kort.
Det kan jag lova.
Ni kanske har lite boktips att dela med er?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0