SNÖ

Sitter i köket. Äntligen hemkommen. Ute är det värsta snökoaset här i Kalmar.
Hur är det hos er? Sjukt vacker att titta på när man sitter inne i värmen under filten med en kopp the,
men när man är ute i snöfallet är det mindre kul.
Fick kämpa mig hem. Och blåste gjorde det också.
Nu sitter jag här framför datorn och lyssnar på Aviciis spelning från Tomorrowland i sommras.
Sjukt nice!!
Vill så sjukt gärna dit i år. Får se om pengarna räcker till, om jag hittar nån respartner och om det ens finns några biljetter kvar. Vet inte när dem släpptes. Ni kanske vet?
Aja, nice är det iaf. Längtar så till sommaren.
Vill ha parkhäng nu!!

Annars har jag varit på samtal hos psykologen och bildterapi.
Målade skiten av mig ;) Ganska befriande att sitta och kladda om ett barn på bordet.
Bilden blev väl inte jätte snygg, men so what.
Inte därför jag är där. Fick lättat lite på känslorna iaf. :)


Me today. Väldigt basic klädsel.
 Dock fick jag dressa ner mig lite med termobyxor oxh täckjack.
Annars hade jag inte kunna gå utanför dörre. Så kallt ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0