Svinigt kallt

Tog en promenad vid havet.
Meningen var att jag sen skulle promenixa upp till Maxi,
för att handla hem mat till mamma. Hon skulle gör pizza till sig idag!
Men det var för kallt. Blev istället handling på ICA Södercentrum.
Nära och bra. Sen blev det pizza bakning här hemma. Luktade ljuvligt.
Och smakade ljuvligt. Enligt mamma iaf ;) Åt själv inget. Har inte ätit pizza på drygt 12 år. O
ch kommer nog aldrig äta det heller. Har ingen längtan efter det.
Jag är nöjd med det jag kan äta. "Glad" för att jag kan få i mig nått och att jag ens kan behålla det.
Det mesta söter min mage bort. Har varit utan "mat" så många år nu så läkarna vet inte om jag någonsin kommer kunna äta "normlat". 
Om man ser till tarmarna. Men även mitt hjärta skulle kanske inte klarat av att jag ökar på mitt dagliga matintag.
Nått som ökar min rädsla för att prova nya saker.
Tankarna på ny mat finns därför inte. Jag äter det jag äter och kommer äta det jag äter.
Inget annat!!

Tradigt snack. Men sanningen för mig.
Kanske tur att jag inte hungrar och längtar efter ny mat!! ;)
Fin blev pizzan i alla fall!!


På promenaden idag åkte mammas broddar på. Kanske inte världen snyggaste men Guldvärt!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0