I wanna be someone els

Önskar jag var någon annan. Såg ut som nån annan.
Varje ddag önskar jag att jag vaknar till en annan person. Med ett helt annat utseende.
Men varje dag vaknar jag till det jag vaknat till dem senaste  24 åren. En stor besvikelse.
Längtan och önskan efter nått eller nån annan är enorm.

Jag hata mig själv och mitt utseende.
Vill vara stolt. Vill kunna säga till mig själv att jag är nörj med den jag är.
Men det ända jag känner är avsky.
Det är inte bara min stora storlek, som numer är 34 efter att denna jävla svullnaden kommit.
Utan det är hela jag, både som person och till utseendet.

Jag skäms över den jag är. 24 år, utan jobb, utbildning eller sysselsättning.
En sann förlorare.
Jag skäms inte bara inför mig själv utan inför andra.
Därför jag undviker att träffa nya människor.
Vill inte behöva ljuga ihop en ny historia om vem jag är och vad jag gör till vardags.
Men samtidigt vill jag inte berätta. För folk dömmer. Till och med vänner dömmer.

Så vad gör jag åt problemet? Nu sparar jag ihop så mycket pengar det bara går. Till vad?
Jo, jag vill operera mig. Hela mig om det vore ekonomiskt möjligt.
Men nu går det inte, så därför kommer jag först att fettsuga dem delar på kroppen jag anser nödvändiga,
sen ta bort skinet som blir över.
Därefter kommer jag att lägga in små implantat i brösten. För att till slut fylla överläppen.
Överläppen kan möjligen komma först.
Har mycket komplex för den, då jag av mina barndomms "vänner" blev intalad att jag inte hade någon
och att det inte var lönt att jag hade läppglans av olika slag.
Fanns ju inget att ha det på!
När jag ser mig själv i speglen ser jag det dem sa till mig.
En lite underläpp men ingen överläpp.
Fy så fult. Inte kvinnlig precis.

Önskar jag hade pengarna idag till alla operationer jag vill göra.
För då hade jag inte tvekat en sekund över att lägga mig under kniven.
Vet att vissa sagt till mig, men tänk på att det kan gå fel. Men hur mycket sämre kan det bli?
Jag menar, idag hatar jag mig själv och mitt utseende.
Vissa dagar vågar jag inte gå ut när det är ljust ute.
Vill inte att folk ska se mitt hemska utseende. Rädd för att folk ska kasta glåpord efter mig.
Vet att folk tänker dem, men av sunt förnuft besparar dem mig att höra det.
Men jag vet vad dem tänker, för jag tänker det med!!
Hur jag vill se ut vet jag. Men hade varit tacksam för allt annat än så som jag ser ut idag.
Verkligen ALLT ANNAT!!

En nu kropp önskas såhär natten till söndag. Så när jag nu vaknar vill jag vakna till nått annat.
Nått bättre.
Nått finare.
Nått snyggare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0