Måndag

Måndag igen. Helgen har varit bra.
Skulle bli utgång med några vänner men slutade med att jag och Maria satt nere hos henne
och snackade/mös i timmar.
Blev en mycket mysigare kväll en den som var planerad!!
Utgången får bli en annan kväll istället.

Annars var jag på Loppis. Älskar att fynda.
Kanske lite möbler som jag sen kan göra om och personifiera en aningens.
Denna gången kom jag hem med en lyckta, två ljusstakar,
ett smyckes skriv och en tavla. För Endast 210 kronor.
Galet bra pris. Bild kommer upp inom kort!! 

Förövrigt var heögen lugn. Och min måndag har varit likaså.
Innan hatade jag dagarna då det inte innebar någon aktivitet.
Men nu vet jag att resten av veckan innbär flera läkarbesök,
samtal och undersökningar.
Sen vet jag också att snart ska jag börja plugga igen.
Vilket kommer innebära att dagarna kommer upptas av kursen
och att öva för att på bästa sätt kunna tillämpa de som lärs ut.
Längtar tills kurs 1 börjar.

(Väljer att inte berätta mer om ved det är jag ska plugga till. Känner att det skulle öka pressen på mig och att lyckas. Vilkey jag inte kan hantera. Men så fort jag är färdig eller känner mig redo för att berätta så kommer jag klart göra det.)

Just nu ligger jag i soffan och samtidigt som jag bloggar tittar jag på Sofias Änglar.
Vill gråta men kan inte. Ledsam historia ju.
Gråt Yasmine, Gråt!!
Får se om nån tår kommer till Titanic.

Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0