My new cell phone


Först beställde jag en iphone 4. Men ångrade mig.
Istället blev det denna lilla pärlan.
Varför jag tog en samsung Galaxy W, beror på själva storleken.
Vill inte ha en förstor mobil när jag är ute och springer om dagarna med musik i öronen.
Blir så jäkla klumpigt.
Jag kommer säker vara den ända i världen som inte har en iphone, men det skiter jag i.
Iphone är enligt mig bara en status grej.
Har ju inte ens progravaran anroid, nått jag vill att min mobil ska ha :)
Aja, än så länge ska jag inte tala allt för bra om mobilen då jag precis börjat använda den.
Och för att vara helt ärlig är jag inte jätte impad då det är pekskärm och jag haft knapptelefon.
It´s gonna take a while to get use to it ;)
Men jag ska nig älska den lika mycket som min förra.
Modell på den håller jag för mig själv, annars lär ni väl alla skratta åt mig. hihi

Denna veckan har jag roat mig med läkarbesök, undersökningar och samtal varje dag.
Två om dagen för att vara exakt, förutom tisdags då jag hade fyra olika besök.
Så jag är evigt tacksam för att det nu är helg.
Ska slappa all day all night :)
Nu tänkte jag se färdigt på "The Sining" innan jag hoppar i säng.
Nite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0