Snopet

Kom till sjukhuset i morse för att göra endoskopi.
Men blev ingen endoskopi, utan en gastroskopi.
En aningen snopet.
Jag som legat vaken hela natten på grund av obehaget inför undersökningen.
Upplevelsen av slangen i halsen var inte lika hemsk som jag hade minne av.
Thank the lord for that!!
Gick ganska snabbt och lätt.
Fick dock lite lugnande, som gjorde att jag sov gott en timmer efter.
Och vaknade på sjukuset i en mörk sal, endast 20 minuter innan jag skulle på bildterapi i stan.
Fick springa dit, kom inte i tid direkt men det gjorde inte så mycket.

Efter bildterapin blev det till att gå hem för att följa med mamma till doktorn,
sen var det min tur för ytterligare en undersökning/samtal.
Så nu är jag helt slut i både kropp och knopp.
Kom precis ut från duschen och nu väntar en mysig kväll med chillande
och en del klädspan på internet.
Vill handla.handla.handla.
Men är fattig.fattig.fattig.
Får väl drömma.drömma.drömma.

Tips på nån rolig klädsajt efterlyses!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0