Undersökning NÄSTA!!

Vill inte gå och lägga mig. Vill inte gå upp. Vill att tiden ska stå still.

Klockan 06.15 ringer alarmet.
Dags att stiga upp.
Ska nämligen på ytterligare en undersökning av tarmen.
Endoskopi.

Usch, vill verkligen inte.
Har gjort gastroskopi tre gånger.
Ingen behaglig känsla när det trycker ner en tjock slang i halsen på än.
Första gången svimmade jag, men dem andra två var jag fullt vaken
och känslan av att jag skulle kvävas var ett faktum.
Brottades med tanken på att jag inte skulle komma därifrån levandes. But I did.

Nu ska slangen upp i endan istället. Så mycket bättre.
Inget obehag alls i att ligga bar med rumpan mitt i vädret,
och dessutom med en slang upptryckt i hålet, längst med hela ryggraden. 
Är sarkastisk. 

Detta är ingen upplevelse jag vill uppleva. 
Hade önskat att jag slapp det. Men finns inget annat att göra än att stå ut.
Måste få uträtt om det är nått kroniskt fel på mina tarmar eller inte.
Orkar inte ha det såhär mer.
Att vara förstoppad är skit :P Och jag AVUNDAS ALLA som kan SKITA!!!!!!!
Hoppas dem kan se till så jag får lättat lite på tycket.
Dem kanske rör om i systemet...haha
Håll tummarna.

Nä, dags för sängen nu. Föresten. Det snöar för första gången i Kalmar denna vintern! :D 
Nite.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0