söndag pyssel med flytten!

Då har man flyttat hemifrån igen. Känslan är ren lycka. Så kul att få sitt egna krypin.
Hur mycket jag än trivs med att bo med min mamma är vi två vuxna kvinnor med hett humör, vilket innebär att vi ryker ihop ibland. Så ny planerar jag inredningen dagarna tillända. Köpt en massa möbler på blocket som ska fräschas upp igen. Imorgon kommer min soffa och lördag sängen. Innan lördag ska jag hinna måla om badrummet mit. Svinigt ful färg med västa tänkbara bården. Bort bort bort!!
Tänkte lägga upp lite före och efter bilder, där ni ser resultatet :)

Idag var jag och bror med famillj och kollade efter en ny tv. Men den bror hade tittat ut till mig var naturligtvis SLUT!! Men blev lite sugen på att införskaffa en 3D tv, så att man kan se film i 3D. Fett nice!!
Får se om någon bra hittas.Tips välkomnas :)Jag är ganska grön på denna fronten, trotts att jag jobbat i en elektronikbutik. Illa :P Aja man kan inte vara expert på allt!!

Nä, nu ska jag kolla LOST säsong två. Älskar denna serien asså!!
Enjoy your evening!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0