Jag vill ju bara vara smal!!



Jag idag. Gud vad tjock jag är. Jag skäms. Alltid vetat att jag är bra på att att gå ner i vikt. Men idag går det inte mer. Idag spelar det ingen roll vad jag än gör eller sättet jag gör det på.  Jag försöker att undvika att äta, eller i alla fall äta så lite som jag kan med en vakandes mamma. Mitt dagliga matchema håller jag för mig själv. Orsak? Jag skäms. Men mitt intag går aldrig över 200 kcal per dag (då har jag hetsätit). Men ändå går jag bara upp i vikt.
Den ekvatiomen går inte riktigt ihop i mitt huvud. Hur kan mina ansvariga läkare, psykologer samt familj vara oroliga för mig om jag bara blir större och större iställe för mindre och mindre? Vill ha tillbaka min vikt som jag hade i början av hösten. En dröm som måste bli till verklíghet. Då lovar jag, att jag ALDRIG ska klaga. Utan vara nöjd och glad!

Kan någon tipsa mig på hur jag ska kunna gå ner i vikt igen. Ska jag minska på mitt kalori intag eller kanske motionera mer. Är ju bara ute och går tre-fyra timmar per dag. Kanske lite lite med tanke på all energi jag får i mig?!! SNÄLLA HJÄLP!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0