Älskar livet!

Idag hade jag min första dag på det nya jobbet och det var skit kul. Oroat mig helt i onödan!!
Tror min tid på Parelle kommer vara mycket givande för min "framtida" karriär inom sminkbranschen. Om jag nu vill jobba med detta det vill säga :P Är så sjukt velig. Vill ju egentligen sjunga dagarna till ända men vet hur svårt det är och krävande. Men om det inte är möjligt så trivs jag förtillfället med det jag gör. Dock sjukt mycket jag måste sätta mig in i och lära mig. Hyllorna är Fyllda med alla dessa olika produkter som jag förväntas kunna. Men det får ta den tiden det tar och istället för att oroa mig så ska jag försöka ha kul!!

Fan så bra saker och ting har blivit sedan jag flyttade upp till Kalmar. Mina vänner här är underbara, jag är nära min familj och ny utbildning. Kan bara inte bli bättre. Just idag mår jag toppen och känner att jag Älskar livet!!  
Snart ska jag möta upp Emma för en promenad i det sjukt härliga vädret. Ut och NJUTA!! Snart är sommaren här...!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0