Har ni skaffat häst?

Idag när mamma och jag var och handlade frågade killen i kassan om vi skaffat häst? HAHHAHA!!!! (eller inte)
Anledningen till detta är ju då att jag äter morötter som en Häst. Känns som att det växer morötter ur öronen på mig. Magen min står ut åt alla håll och kanter. Jag skämms över hur tjock jag faktiskt är. Och kroppen min är så ur form. Det hänger skin lite här och var samt att svullnaden vägrar ge med sig. Vill våga äta protein och gåååå mindre om dagarna men jag vågar inte. Jag bara vill promenera mer och mer.

Jag skämms över ytterligare en sak och det är att jag hetsåt 5 mandelspån. Inte bra alls. Jag borde skämmas och det gör jag. Ber till Gudarna att jag inte går upp i vikt av detta nu. Usch, nu vill jag bara kasta mig över toaletten och kräka...

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0